Subject: C-251/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult", "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 11:43:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],[email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/226
Kohtuasja number: C-251/24
Vastuse kuupäev: 13.06.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebasoodsasse konkurentsiolukorda panemine; elektrienergia
siseturu ühiseeskirjad; erinev kohtlemine; hüvitis kahju eest; kõrgete
energiahindadega seotud erakorralised sekkumismeetmed; maksumeetmena antav
riigiabi; täiendav maksukohustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv (EL) 2019/944; ELTL
artikkel 101; ELTL artikkel 102; ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108;
ELTL artikkel 28; ELTL artikkel 30; ELTL artikkel 35; määrus (EL)
2019/943; määrus (EL) 2022/1854

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7599

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium